Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide
Call
Telefon: 024253238

Consultărilor publice

  1. Se iniţiază desfăşurarea procesului consultărilor publice în perioada 15.10.2025-07.11.2025 asupra proiectelor de decizii:
  • Cu privire la aprobarea bugetului local a s. Tudora pentru anul 2026 în prima lectură;
  • Cu privire la aprobarea bugetului local a s. Tudora pentru anul 2026 în a două lectură;
  • Cu privire la stabilirea cotelor impozitului pe bunurile imobiliare şi impozitului funciar pentru anul 2026;
  • Cu privire la aprobarea şi punerea în aplicare a taxelor locale pentru anul 2026;
  • Cu privire la aprobarea nomenclatorului tarifelor serviciilor prestate de instituţii publice, finanţate de la bugetul s.Tudora pentru anul 2026.
  1. Consultările publice se vor desfăşura la data de 11.11.2025 ora 10.00 în incinta primăriei.
  2. Se instituie grupul de lucru pentru organizarea şi desfăşurarea consultărilor publice în următoarea componenţă:
  • Mocan Veronica – primara satului Tudora;
  • Chilian Marina – secretara Consiliului local;
  • Gratii Natalia – contabila şefă;
  • Ţapu Alunel – specialist;
  • Tabuncic Maria – specialistă;
  • Golovcenco Angela – directoare grădinița de copii;
  • Onici Dorina – directoare casa de cultură.
  1. Se pune în sarcina secretarei consiliului local:
  • Plasarea anunţurilor privind desfăşurarea consultărilor publice pe panoul informativ şi pagina oficială a primăriei;
  • Informarea părţilor interesate despre desfăşurarea consultărilor publice pe marginea proiectelor de decizie;
  • Recepţionarea pe suport de hârtie sau electronic a propuneriolor pe marginea proiectelor de decizie supuse consultărilor publice.

Articole Recente