- Se iniţiază desfăşurarea procesului consultărilor publice în perioada 15.10.2025-07.11.2025 asupra proiectelor de decizii:
- Cu privire la aprobarea bugetului local a s. Tudora pentru anul 2026 în prima lectură;
- Cu privire la aprobarea bugetului local a s. Tudora pentru anul 2026 în a două lectură;
- Cu privire la stabilirea cotelor impozitului pe bunurile imobiliare şi impozitului funciar pentru anul 2026;
- Cu privire la aprobarea şi punerea în aplicare a taxelor locale pentru anul 2026;
- Cu privire la aprobarea nomenclatorului tarifelor serviciilor prestate de instituţii publice, finanţate de la bugetul s.Tudora pentru anul 2026.
- Consultările publice se vor desfăşura la data de 11.11.2025 ora 10.00 în incinta primăriei.
- Se instituie grupul de lucru pentru organizarea şi desfăşurarea consultărilor publice în următoarea componenţă:
- Mocan Veronica – primara satului Tudora;
- Chilian Marina – secretara Consiliului local;
- Gratii Natalia – contabila şefă;
- Ţapu Alunel – specialist;
- Tabuncic Maria – specialistă;
- Golovcenco Angela – directoare grădinița de copii;
- Onici Dorina – directoare casa de cultură.
- Se pune în sarcina secretarei consiliului local:
- Plasarea anunţurilor privind desfăşurarea consultărilor publice pe panoul informativ şi pagina oficială a primăriei;
- Informarea părţilor interesate despre desfăşurarea consultărilor publice pe marginea proiectelor de decizie;
- Recepţionarea pe suport de hârtie sau electronic a propuneriolor pe marginea proiectelor de decizie supuse consultărilor publice.